marți, 20 martie 2012

In weekend la Zoo

Weekendul trecut am hotarit sa profitam de timpul frumos de afara si sa stam mai mult la aer liber. Am ales ca locatii Gradina Zoo din Chisinau (aici am fost de nenumarate ori) si o locatie noua despre care am auzit de la niste cunostinte - Ferma de Struti din Bardar (care mai are in preajma si un miniZoo in preajma).
De Gradina Zoologica din Chisinau stiu toti. Tin sa mentionez, ca au aparut Canguri si Camile. Si au mai marit un pic suprafata - sper sa fie aceasta un inceput si sa avem in Chisinau cu timpul o Gradina Zoologica cu care sa ne mandrim. Anyway, recomand sa mergeti, mai ales cu copkiii - animalele te incarca cu emotii pozitive (chiar daca ti-e jele de conditiile in care traiesc).
Ferma de struti din Bardar (daca-mi aduc aminte corect se numeste WESTERN CLUB) - mi-a placut. Ieftin - intrarea e 10 lei/pers. (ghid inclus) :) Domnisoara care ne-a fost ghid, a fost foarte amabila, ne-a povestit despre fiecare din animale, ne-a raspuns la intrebari.

 Acolo se pot vedea: struti, cai, pauni, lebede gaste, rate, lebede, ponei, gaini de diverse soiuri. au prepelite si o multime de alte vietati despre care ghidul iti povesteste cu lux de amanunte. Dupa aia, ai timp sa fotografiezi, plimbi, maturii pot calari cai, iar picii ponei (20 lei krugu).
Au in vinazare carne de strut, mistret, rate, prepelite. Vand oua de strut si prepelita. Puteti cumpara si strutu' daca va permiteti!
Apropo, au o casuta pe teritoriu - se da in chirie/zi. Cu sauna, terasa, mangal si lac in fata. mai e si un lac in care se poate prinde peste.
A fost bine. ne-am relaxat un pic de oras. Copii au alergat si s-au jucat cu pisoiu Vasica. Noi am stat de vorba pe malul lacului.
PS: Stiati ca strutii traiesc 70 ani?!?! cred ca ptr ca nu fumeaza, nu beu si nu mananca la McDonald's
PS2: Au un cal de tractiune acolo. Acestea cantaresc intre 1000 - 1500 kg!!! si ce impunator arata!

































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu