joi, 19 ianuarie 2012

CHEC DIN TERCI DE OVAZ, CU MUSLI SI FULGI DE COCOS

Ieri dimineata Sofia nu si-a mancat tot terciu' sau poate i-am facut eu prea mult. nu stiu...
anyway, seara ne-am trezit cu o farfurie de terci de ovaz in frigider - pacat sa arunci asa ceva mai ales ca era facut pe lapte de casa. l-am scos din frigider si zic Natasei:" hai sa facem ceva cu el, sa improvizam. O sa iasa ceva - bine, si daca nu e gustos - tot trebuia de aruncat :))"
Am deschis frigiderul si dulapul si hai sa torn peste terci tot ce-mi cade sub mana: un pic de ulei, un pic de zahar, musli, fulgi de cocos, un ou, putina faina si praf de copt. Am facut din toate un aluat omogen, am gasit formele pentru chec si le-am pus in rola la 180C pentru cca 10 min.

S-au primit foarte delicioase! Sofia a mancat pe loc 3 checuri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu