luni, 23 ianuarie 2012

OMLETA

Imi place omlete. Imi plac pentru ca poti sa le faci variate ata ca gust cat si aspect. Imi plac pentru ca poti sa bagi in ele orice iti vine in cap (sau orice gaseti in frigider). Ieri, ca nu aveam in frigider altceva decat oua am hotarit sa facem omleta cu CEAPA PRAJITA. Imi place cum schimba ceapa prajita gustul bucatelor.
Deci, pentru a pregati omleta va fi nevoie de:
- 3 oua
- 3 linguri de lapte
- 2 linguri ulei
 - sare, piper, coriandru dupa gust
- 1 ceapa







                                                                                               Mod de preparare:

se prajeste ceapa in tigaie pana capata culoare aurie. Se amesteca ouale, laptele, uleiul si condimentetele si se toarna peste ceapa prajita. Se lasa la foc mic pana se prinde partea exterioara a omletei. Cand e gata intoarcem omleta formand un pliculet.
POFTA MARE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu