vineri, 20 ianuarie 2012

PLACINTA CU BRINZA

Azi i-am dat liber mamei noaste: sa mearga cu prietenele la o cafenea. Asa ca am ramas acasa cu Sofica. Am alergat, ne-am jucat de-a ascunselea, am desenat si ne-am salvat unul pe altul de pe o corabie care se scufunda (corabia a fost o lada de la baie :) si cand deja nu-mi mai venea in cap ce sa mai inventez ca sa distrez copkilu' zic: Sofia hai sa ma ajuti sa facem o placinta cu brinza! N-a fost nevoie sa o rog a alergat singura la masa, si-a tras scaunul si astepta sa-i dau indicatii ce sa faca. I-am zis sa unga tava cu ulei, iar apoi sa unga si fiecare din foile de aluat pe care le puneam pe tava.
Placinta a iesit foarte buna, dar si foarte uleioasa!
Copkilu' nu prea stie masura la uns foile :)


Reteta e simpla. Se prepara usor si repede.
Poate nu-i genul de mancare de servit oaspeti, dar pentru ce-i de-acasa merge.







                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

E nevoie de:
Foi de aluat fin (вытяжное тесто),
brinza,
1 ou,
ulei

Mod de preparare:
 Ungem tava cu ulei, punem o foaie de aluat, o ungem cu ulei, mai punem una si la fel o ungem. Pe a 3-a foaie intindem o parte din brinza amestecata cu ou. Acoperim cu o foaie de aluat, ungem cu ulei, mai punem un strat de brinza. Repetam procedura de cateva ori (in dependenta cata brinza avem). Eu am facut in 3 straturi. Dupa ce punem ultimul strat de brinza, acoperim cu foaie de aluat,ungem cu ulei, apoi inca una, ungem si mai punem una la fel unsa cu ulei. Punem in cuptorul preincalzit pana la 180 C pentru cca 15 min.
That's it! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu