marți, 17 ianuarie 2012

BISCUITI CU DULCEATA

Acesti biscuiti sunt foarte gustosi, crocanti si imi place ca gustul lor poate fi cu usurinta schimbat folosind de fiecare data alt gem.
Mie personal imi plac tare cu dulceata de pruna, sotiei mele ii plac cu dulceata de trandafir.
Ingrediente:
2 oua;
100 gr. Margarina;
1 lingura mare de miere;
1 lingurita de bicarbonat de sodiu (soda alimentara);
orice dulceata, gem, dar sa nu fie prea lichid;
1 pahar zahar;
3 pahare faina

Mod de preparare:
Se bat ouale cu zaharul intr-un recipient, care o sa-l puteti incalzi pe abur. Se adauga mierea si margarina si se pune recipientul la incalzit pe abur. Cand se va topi margarina si aluatul va fi omogen luam de pe foc. Adaugam  bicarbonatul de sodiu  stins in otet (si mai bine in putin suc de lamaie). Adaugam faina si amestecam bine sa obtinem u aluat elastic. Aluatul obtinut astfel il intindem pe o suprafata acoperita cu putina faina, astfel incat sa obtinem un blat de aprox.0.5cm.
Ungem blatul cu un strat de dulceata sau gem (eu am facut cu dulceata de prune si de trandafir), dupa care rulam blatul. Taiem rulada in bucati de aprox. 1.5 – 2 cm. Arangam bucatile taiate pe tava acoperita cu hirtie de copt la distanta de aprox. 2 cm una de alta.
Coacem in rola la temperatura de 180C aproximativ 20-25 min (biscuitii trebuie sa devina aurii la culoare)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu